Vanliga frågor och svar

 

 

1. Kan jag göra ett byte?

Vi har i dagsläget ingen byteshantering. Önskar du byta en vara till en annan storek/färg ber vi dig att göra en ny beställning.

 

2. Varför har jag inte fått någon orderbekräftelse?

Orderbekräftelse skickas till din e-post inom 15 minuter efter att du har slutfört din beställning. Om du ej har fått någon bekräftelse, vänligen se om den har hamnat i din skräppost.

 

3. Samarbete?

Mejla oss på Collad@coalandhoney.se

 

4. Har min retur kommit in?

Så fort vi mottagit och hanterat din retur kommer en bekräftelse på din retur att skickas via mejl. Om du inte får någon bekräftelse inom 2 veckor från och med att du skickade returen till oss ber vi dig att kontakta oss per mail så hjälper vi dig. 

 

5. Vad kostar frakten?

Frakten inom Sverige kostar alltid 49 kronor. 

 

6. Hur lång är leveranstiden?

Leverans sker normalt inom 1-5 arbetsdagar

 

7. Kan jag ändra/avbeställa en order?
Tyvärr är en ändring och avbeställning inte möjlig efter det att din beställning gått igenom. Anledningen är att din beställning behandlas direkt och går ut till plockning.

 

8. Hur kan jag returnera en vara?

Skicka ett mail till Info@coalandhoney.se så hjälper vi dig. 

 

9. Kan jag göra ett byte?

Vi har i dagsläget ingen byteshantering. Önskar du byta en vara till en annan storek/färg ber vi dig att göra en ny beställning.

 

10. Har ni några fysiska butiker?

Coal and honey har inga fysiska butiker idag. Vi finns online och hos våra återförsäljare. 

 

11. Klarna fakturafrågor?
Gäller din fråga en faktura (betala, förlänga & frysa) eller delbetalning så rekommenderar vi att du först tar kontakt med Klarna: https://www.klarna.com/se/kundservice/